اشتباهات نظافتی

اگر دقت داشته باشید و اطلاعات زیادی کسب کرده باشید در رابطه با منزل پس این را نیز باید بدانید که برای شستن وسایل های کوچک خانه مانند چاقو باید دقت زیادی داشته باشید و آنها را نباید در داخل ماشین ظرف شویی بگذارید چرا که ماشین ظرف شویی آنها را به تمیزی نمیشورد.

برای گردگیری و یا تمیز کردن نکات مختلف منزل بهترین کار این است که فقط از یک دستمال استفاده نکنید چرا که استفاده از یک نوع دستمال در نکات مختلف منزل بیشتر باعث کثیف تر شدن خانه میشود و میکروب ها را به راحتی از یک طرف به سمت دیگر منتقل میکنید پس توجه داشته باشید که نباید از یک دستمال در هر نقاط استفاده کرد.

برای شستن ظرف ها توجه داشته باشید که تمام آنها را داخل ماشین ظرف شویی نگذارید تا بعد از شستن ناراضی نشوید که چرا ظرف ها هنوز کثیف میباشند.

ظرف های کوچک مانند چاقو، قاشق، چنگال، ظرف های که برجستگی دارند و…..را بهتر است خودتان با دست بشورید زیرا ماشین ظرف شویی آنها را نمیتواند برق بیندازد.

خانم ها برای تمیز کردن منزل همیشه از پایین شروع میکنند تا به بالا برسند که بزرگترین اشتباه است این کار باعث آلوده شدن خانه میشود بهترین کار این است که اول از در و پنجره و مبلمان و تخت و…..شروع کنند و در آخر فرش و مکت…..را تمیز کنند تا میکروب ها از بین بروند.

برای شستن لباس ها در ماشین لباسشویی بهتر است هر یک ماه یک بار داخل آن را خالی کرده و مخلوط سرکه و جوش شیرین را داخل آن بریزید و بگذارید تا یک ساعت کار کند تا بوی بد و جرم آن از بین برود و روکش لباس شویی را دستمال بکشید تا لباس هایتان کثیف و آلوده نشوند.

شستن تخت گوشت برای اکثر خانم ها سخت و چندش آور است اما دقت داشته باشید که تخت گوشت را داخل ماشین ظرف شویی نگذارید چون کثیفی را از بین نمیبرد ولی میتوانید با سفید کننده و آب گرم چندشی گوشت را از بین ببرید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*