آبرسان انواع پوست

آبرسان مناسب انواع پوست:پوست صورت و دست علاوه بر این که حساس هستند تاثیر بسیار زیادی هم در زیبایی ما دارند به طوری که میتوان گفت بهترین لباس هر فرد پوست خوب و زیبای او می باشد. پس بهتر است رسیدگی به پوست خود را در اولویت قرار دهید شما میتوانید از روش های ساده و خانگی که هم تاثیر بهتری دارند و هم ضرر کمتری دارند استفاده کنید.
خیار:خیار یکی از راه های خوب و طبیعی برای آبرسانی پوست است که باعث درخشندگی پوست و نرمی آن میشود شما میتوانید خیار را حلقه حلقه کنید و کمی گلاب به آنها آغشته کنید سپس به مدت ۳۰دقیقه روی پوست هود قرار دهید شما میتوانید این کار ره هرشب انجام دهید تا همیشه پوست زیبایی داشته باشید.
آلئورا و روغن زیتون:آلئورا یکی از بهترین منابع آبرسانی برای پوست است زیرا یکی از منابعی است که دارای ویتامینEمی باشد،  مخلوط آلئورا با روغن زیتون یکی از روش هایی است که میتواند سلول های مرده ی پوست شما را از بین ببرد و باعث شفافیت پوست شود. کمی از آلئورا را روی حرارت قرار دهید و با یک قاشق چایی خوری روغن زیتون مخلوط کنید سپس به مدت ۲۰دقیقه روی پوست خود قرار دهید شما میتوانید از این ترکیب هفته ایی ۲الی ۳ بار استفاده کنیدآبرسانی به. پوستهای چرب سخت تر و حساس تر از بقیه ی پوستها می باشد زیرا باید از منابعی استفاده کنید که چربی کمتری دارند و باعث نشوند که پوست شما جوش بریزد به همین دلیل کسانی که پوستشان چرب است نباید از روغن زیتون استفاده کنند چون ممکن است تاثیر خوبی بر روی پوست افراد نداشته باشد ولی خیار و گلاب میتوانند یکی از بهترین روش ها برای انواع پوستها باشند‌، البته باید توجه کنند که قبل از آبرسانی چربی پوست خود را به کمترین درجه برسانند که در این صورت تاثیر بهتری خواهند دید در این مرحله میتوانند از صابون و ژل های مناسب پوست خود برای شستشو استفاده کنند. استفاده از لوازم آرایشی که چربی کمتری هم دارند توصیه میشود استفاده کنند تا نتیجه ی بهتری بگیرند ولی استفاده نکردن حداقل از لوازم آرایش برای همه ی افراد ضروری است. چون مواد مضری که داخل این لوازم وجود دارند باعث آسیب رسیدن به پوست و ایجاد حساسیت های پوستی میشود.

دیدگاه‌ها ۰

*
*