از بین بردن چروک لباس بدون اتو

روش های متفاوتی برای از بین بردن چروک های اتو در نبود اتو وجود دارد ک میتواند حتی در مسافرت نیز برای انسان پر کاربرد باشد که از جمله میتوان به اسپری ها اشاره کرد .

این اسپری های ضد چروک، اسپری های هستند که در هنگام نمدار بودن لباس میتوان بر روی آنها چند قطره اسپری کرد.

و همچنین قابلمه میتواند روش خوبی برای اتو کردن لباس باشد برای نمونه میتوان آب را در قابلمه پر کرده و آن را بر روی شعله ی گاز بگذاریم و بعد از جوش آمدن آب و یا داغ شدن قابلمه آن را بر روی لباس خود بکشیم که این کار باعث اتو شدن لباس در نبود اتو میشود.

یکی از راه حل های دیگر اتوی مو میباشد چرا که اتوی مو میتواند به راحتی لباس های شما را اتو کند اما در نبودن هیچ امکانات بهترین راه حل است اما باید توجه بسیار زیادی داشته باشید که دماغ اتو بیش از حد موجود بالا نباشد و باعث خرابی و یا سوختگی لباس شما نشود.

بخار کتری نیز میتواند راهی جالب برای اتو کردن باشد زیرا که بخار کتری همانند اتو عمل میکند اما باید توجه زیاد ی کرد که به خود صدمه ی وارد نشود.

بخاری نیز میتواند برای اتو کردن لباس های شما مفید باشد چرا که به دلیل وجود دمای گرم و روکش صاف بخاری میتوان به راحتی هم لباس های خود را خشک و هم اتو کرد و چروکی آن را از بین برد.

سرکه کاربرد های متعددی دارد و همچنین میتواند چین و چروک را نیز از بین ببرد شما نیز میتوانید، یک پیمانه سرکه و سه پیمانه آب را باهم مخلوط کنید و بر روی لباس های خود اسپری کنید و آن را بر روی تناب آویز کنید و منتظر خشک شدن آن شوید و بعد از خشک شدن به از بین رفتن چروک لباس خود پی ببرید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*