از جوش ها راحت شو

دلایل مختلفی برای ایجاد آکنه وجود دارد اما هورمون ها مقصر مشخصی در مورد شکستگی هستند. هورمون های ما سیگنال هایی را ارسال می کنند که باعث می شود بدن ما روغن بیشتری صادر کند. وقتی آن روغن با سلولهای مرده پوست مخلوط شود و در منافذ پوست ما گیر کند ، انسدادی ایجاد می شود که در صورت وجود باکتری در پوست می تواند منجر به جوش شود.

وقتی درحال حالت دادن به موهای خود هستید مراقب باشید ژل و دستگاها داغ و اسپری موو… مستقیم با پوست صورت شما در ارتباط نباشید

حتما به پشت بخوابید ، و ملافه و موارد بالش خود را مرتبا بشویید زیرا وقتی روی شکم می خوابید ، صورت شما دائما در معرض روغن هایی است که از روی مو و صورت به بالش مالیده شده است.

حتما بعد از تمرین و وروزش دوش بگیرید زیرا پوشیدن لباس عرق کرده برای پوست شما خوب نیست .

مرتبا از کلاه استفاده نکنید زیرا باعث عرق کردن و تولید روغن می شود تولید جوش روی پیشانیان میکند .

هرگز با آرایش نخوابید و حتما آرایش تان را با پاک کننده های صورت بشویید زیرا باعث تحریک پوست شما می شود.

از انگشتان خود استفاده نکنید ، از ابزار آرایش استفاده کنیدهنگامی که برای استفاده از آرایش خود از انگشتان خود استفاده می کنید ، نه تنها دستان کثیف خود را روی صورت خود می گیرید ، بلکه آرایش خود را با دستان آلوده خود نیز آلوده می کنید.

برای استفاده از آرایش ، اسفنج ، برس یا هر وسیله دیگری برای آرایش خود استفاده کنید و دستان خود را از صورت دور نگه داریدفقط مطمئن شوید که برس ها و اسفنج های آرایش خود را در بین استفاده کاملا تمیز کرده اید .

دیدگاه‌ها ۰

*
*