انگشتر مناسب با استایل شما

انگشتر مناسب هر فرد: امروزه استفاده از زیورآلاتی نظیر انگشتر و گردنبند و سایر زیورآلاتها بسیار مورد استفاده ی بانوان قرار گرفته، و میتواند موجب زیباتر شدن استایل شود، شما میتواند از هر نوع جنس و متریال موجودی که ظاهر زیبا و البته قیمت مناسبی داشته باشد میتواند به شما کمک کند و لازم نیست که حتماً از برندهای برتر باشند. البته مهمترین نکته در استفاده از زیورآلات این است که از آنها به درستی استفاده ‌و به اندازه استفاده کنید و این که مکان و مراسمی که هم قرار است در آن شرکت کنید بسیار مهم است. سن و سال هم یکی دیگر از نکات مهم می باشد، برای مثال در استفاده از انگشتر بهتر است که خانم هایی که سن پایین تری دارند و جوان تر هستند، از انگشترهای ظریف تری استفاده کنند این کار باعث چند برابر شدن زیبایی و ظرافت دست ها می شود، ولی در بانوان میان سال و یا سنین بالاتر بهتر است از انگشترهایی استفاده کنند که حلقه و سنگ درشت تری دارد این کار باعث میشود که چین و چرک دست ها کمتر به چشم بیاد و بیشتر توجه به سمت انگشتر باشد. اگر دست های شما کوچک و ریز می باشد بهتر است که از انگشتر های ظریف استفاده کنید، زیرا انگشترهای درشت و پرجزئیات باعث شلوغ شدن دست ها میشود، انگشترهایی که نگین دایره یا بیضی شکل دارند باعث می شوند که انگشت ها کشیده تر به نظر برسد، بند انگشتی های ریز هم میتواند گزینه مناسب و زیبایی باشد. توجه کنید کسانی که انگشتهای باریک و بلندی دارند انگشترهای پهن میتواند گزینه ی مناسب و خوبی باشد، البته انگشترهای ظریف با نگین های پرنسسی و گرد برای هر نوع از دست و انگشتانی مناسب هستند. ولی اگر انگشت هایتان کوتاهی دارید سعی کنید از انگشترهایی با نگین گلابی یا دایره ایی و یا بیضی شکل استفاده کنید. حلقه های باریک و نازک هم سبب بلندتر دیده شدن انگشتها میشود.
شما میتوانید از انگشترهای پهن و قطور یا انگشترهایی که بیشتر از فرم های هندسی پیروی کردند برای انگشت اشاره ی خود استفاده کنید، این نوع از انگشترها بیشتر به استایل های کژال و یا مناسب دورهمی های دوستانه و فضای دانشگاه می باشد. ولی انگشترهای ظریف و تک نگین بیشتر مناسب مهمانی های مجلل می باشد.
مبحث مهم دیگری که وجود دارد در رابطه با انگشترهایی می باشد که نگین های رنگی دارند یا از جزئیات زیادی برخوردار می باشند، شما میتوانید اکسسوری هایی را که استفاده میکنید با رنگ استایل خود هماهنگ کنید یا از یک خانواده ی رنگی استفاده کنید که بتواند مکمل استایل شما بشود، برای مثال یک انگشتر با نگین آبی فیروزه ایی میتواند گزینه ی مناسبی برای لباس شب ها باشد، دو نکته ی مهمی که در رابطه با اکسسوری وجود دار این است که اگر از انگشترهای نگین دار مجلل استفاده میکنید دیگر از هیچ اکسسوری برای دست هایتان استفاده نکنید، زیرا سبب شلوغی میشود، و نکته ی دوم این است که هیچ وقت در کنار لباس مجلسی از ساعت موچی استفاده نکنید مخصوصاً لباس های مجلسی آستین دار، امیدوارم با نکات گفته شده بتوانید به بهترشدن استایل خود کمک کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*