باید و نباید های اتاق خواب

در اکثر هتل ها از اتاق خواب های کوچک بهترین فضا را به وجود می آورند تنها کافی است این ترفند را در اتاق خواب های خود ارائه داد.

مثلا با رو تختی سفید و پتو های مخمل زیبایی را از آن اتاق خواب خود کنید.

همچنین می‌ توانید با قرار دادن میزهای در کنار تخت خواب خود ظاهر لوکسی به اتاق خواب بدهید.

یا می‌توان ریسه های را بر روی دیوار یا بر روی متکا ی خود زیبای ظاهری به اتاق خواب هدیه کنید.

استفاده از سر تختی بهترین شیوه است چرا که در اتاق خواب کوچک می‌تواند تمیزی را از آن اتاق کند سر تختی باعث جمع و جور بودن وسایل اتاق می‌شود و شلوغی اتاق را از بین میبرد.

شاید با خود بگوید که چیدمان اتاق خواب های کوچک برای دو نفر امکان پذیر نیست اما اشتباه میکنید چون میتوانید با کمتر کردن عرض تخت و با بالا بردن ارتفاع آن به راحتی می‌توان اتاق را برای دو نفر دکور کرد.

اما بهترین روش این است ک با رنگ سفید فضای اتاق را بزرگتر نشان دهید.

طراحی دیوارها با هر نوع تزیینات موجب کوچکتر نشان دادن اتاق می‌شود یعنی افرادی که اتاق های کوچک دارند بهتر است از تزیین کردن دیوار های اتاق خود، خودداری کنند. اما تزئین دیوار اتاق خواب همانند دیوار پشت تخت میتوانید در فضا یک نقطه ی کانونی ایجاد کنید.

همچنان می توانید با چیدن گلدان با رنگ های گوناگون پشت پنجره ی اتاق خود، زیبای خاصی را به اتاق هدیه دهید.

در اتاق های که کمبود جا است و یا محدودیت وجود دارد بهتر است از تخت خواب های چند منظوره یا همان تخت خواب های کشویی استفاده کرد.

منظور از تخت خواب چند منظوره همان تخت خواب های است ک به راحتی جمع شده داخل کمد دیواری یا به راحتی تبدیل به مبل می‌شود یا تبدیل به کتابخانه می‌شود و فضای کمتری را اشغال میکند.

درست است دارای اتاق خوابی کوچک هستید اما دلیل بر آن نیست که اتاق خواب خود را خالی از تزئینات کنید بهتر است تزئیناتی که جلوه ی خاصی دارند را در اتاق خواب خود به کار ببرید نه همچنان شلوغ و نه همچنان خالی، تزئیناتی با بهترین جلوه را به وجود آوردید.

بهترین روش برای بزرگتر نشان دادن اتاق ها استفاده از آیینه های قدی و پوشش تمام است. در انتخاب آیینه باید حواستان به مرتب بودن اتاق نیز باشد چرا که یک آیینه برای بزرگتر نشان دادن اتاق احتیاج به تمیزی برا انعکاس دارد نه اینکه کثیفی اتاق را به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*