به دست آوردن اعتماد از دست رفته

جلب اعتماد دختر پس از دروغ گفتن آسان نخواهد بود.
عذر خواهی کردن :
اگر می خواهید اعتماد یک دختر را جلب کنید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که از دروغ گفتن و آزار او صمیمانه عذرخواهی کنید.
دلیل اینکه دردغ گفتید را بیان کنید :
اگر فکر می کنید این کار فقط باعث صدمه بیشتر به او می شود لازم نیست خیلی جزئیات گرافیکی وارد کنید ، اما باید در مورد اینکه چرا دروغ گفته اید صادق باشید.
قول دهید که هرگز تکرار نکنید :
ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که واقعاً دیگر تکرارنخواهد شد. اگر به خود یا خود آینده خود شک دارید و فکر می کنید ممکن است همان اشتباه را مرتکب شده باشید ، پس از آن دختر را خسته نکنید و قبل از این که با شخص دیگری درگیر شوید ، در رفع مشکل خود تلاش کنید.
قول دهید که تغییر میکنید :
به او بگویید که شما در تلاش خواهید بود تا فردی بهتر و کامل تر شوید که به او دروغ نگوید.
به او فضا دهید :
هنگامی که هر آنچه را که می خواهید به او گفتید ، وقت آن است که فضای کمی به او بدهید.
یهش وقت بدید:
وقت دادن به آن به همان اندازه فضا دادن به دختر مهم است. شما باید صبور باشید و منتظر بمانید تا او به جای مجبور کردنش بیاید و وانمود کند مثل همه چیز دقیقاً مانند گذشته است.
صادق بودن را ادامه دهید :
همانطور که شما و دختر شروع به گذراندن وقت بیشتر با هم می کنند ، صداقت خود را حفظ کنید.
به او احساس خاص دهید :
ممکن است شما برای جلب اعتماد مجدد دختر شروع کرده باشید ، اما چگونه آن را حفظ می کنید؟ باید به او احساس خاصی بدهید تا بداند که معنی زیادی برای شما دارد .
به اون بگویید:
اگر می خواهید اعتماد دختر را حفظ کنید ، پس باید یاد بگیرید که واقعاً در مقابل او گشوده شویدبه او چیزهایی در مورد خودت بگویید که به خیلی ها نگفته اید یا حتی به کسی نگفته اید .
با خودت رو راست باش :
اگر واقعاً می خواهید اعتماد دختر را حفظ کنید ، پس باید به آنچه که هستید واقعی باشید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*