تغییر دکوراسیون نوروزی

کم کم به سال جدید  ، نوروز نزدیک میشویم و یکی از دغدغه های خانم ها در ماه اسفند خانه تکانی و تغییر در دکوراسیون است.

بعضی از افراد فکر میکنند تغییر دکوراسیون هزینه زیادی دارد که کاملا این فکر  اشتباه است  شما میتوانید با انجام دادن کارهای کوچک مانند جا به جا کردن وسایل ها یا رنگ کردن دیوارها و … فضایی زیبایی را به وجود آورید که البته بستگی به سلیقه شما نیز دارد .

تو دیزاین خیلی به دستگیره کابینت ها و کنسول ها و کشوها توجه زیادی نمیشه با اینکه دستگیره ها زیبتیشون و تاثیرشون تو محیط مانند زیور آلات برای خانم هاست شما میتوانید  برای تغییر فضای آشپزخانه دستگیره هایتان را عوض وحتی رنگ کابینت هایتان را عوض کنید با هزینه بسیار کم .

برای دیوارها از کاغذ دیواری و دیوار پوش نیز میتوانید استفاده کنید اما اگر دنبال روشی ارزان هستید رنگ آمیزی کردن دیوارها ارازنترین روش است و  بهتر است برای انتخاب رنگ رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون شما هماهنگی داشته باشد .

برای ایجاد حال و هوایی بهاری از گل و گیاهان استفاده کنید .

وسایل های تزئینی ریز و درشت را حذف کنید و سعی کنید فضای خانه را از هرگونه دکوری ریز خلوت کنید زیرا فضای منزل شما را شلوغ نشان میدهد و اصلا زیبا نیست بهتر است از یک گلدان شیک و یک تابلوی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی استفاده کنید .

استفاده از میزهای شفاف و شیشه ای و قرار دادن اشیاء روی شومینه و روی تاقچه و استفاده از آیینه های بزرگ قدی یاآیینه اتاق پذیرایی شما بزرگتر نشان داده شود .

برای سرویس بهداشتی اولین نکته میتوانید از گیاهانی که به نور کافی نیاز ندارند استفاده کنید

همچین استفاده قفسه ها،جا حوله ای، شلف ها ی جدید و شیک .

 

 

 

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*