در قرنطینه چه فیلم هایی ببینیم ؟

این روز ها بیشتر افراد در منزل شان قرنطینه هستند وکلافه و  خسته شدند چند فیلمی که میتوانید نگاه کنید و سرگرم شوید را معرفی می کنیم.

علمی تخیلی ، فانتزی

Revelation

داستان این فیلم درباره دختری به نام هولناک ۱۸ ساله است او به همراه پدرش از بدو تولد تا کنون در حال فرارند فرار از نیروهای شیطانی و بعد از نا پدیدی پدرش وارد شهری به نام تپه خاموش می شود و اتفاقاتی عجیبی برایش رخ می دهد .

Arrow

پس از غرق شدن کشتی شخصی میلیاردر به اسم الیورکویین مفقود می شود و همه فکر می کنند که او مرده است اما بعد از ۵ سال در جزیزه ایی پیدا می شود و سپس پیش خانواده و شهر خود برمیگردد اما بلافاصله متوجه رفتارهایی در الیورمی شوند  و الیور  با پیداش شخصیت جدیدی قصد دارد با تمام بدی و خلاف های شهر  مبارزه کند .

The Flash

داستان در مورد فردی به نام بری آلن است که بعد از انفجار در آزمایشگاه و قرارگرفتن در معرض ذرات شتاب دهنده به کما می رود و چند ماه بعد از کما بیرون می آید که متوجه قدرتی درون خود می شوذ قدرتی عجیب که به او این امکان را می دهد که مانند فرشته ای نگهبان که قابل رویت نمی باشد حرکت کند اما به زودی متوجه میشود که تنها کسی نیست که در هنگام انفجار قدرت فراانسانی به درست آورده و افراد دیگری هم هستند که این قدرت را دارند اما در را درستی استفاده نمیکنند  بنابراین او با همکاری آزمایشگاه مامور می شود تا از مظلومان شهر در برار بدی و حوادث دفاع کند.

Teen wolf

در مورد پسری به نام اسکات که به همه دوستاش یک شب به جنگل می رود و در جنگل و تاریکی موجودات عجیبی به آنها حمله می کنند روز بعد که بهوش می آید متوجه تغییراتی در بدنش می شود …

Fringe

داستان یک مامو اف بی ای است که باید با یک دانشمندی که در بیمارستان روانی بستری است کار کند تا بتواند توضیح منطقی درباره یک پدیده عجیب را بیابد .

 

انیمیشنی

The Simpsons

دریاچه اسپرینگ فیلد به خاطر سهل انگاری هومر آلوده می شود مقامات تمام مردم شهر را قرنطینه می کنند خانواده هومر و هومر نیز از اسپرینگ  فرار می کنند و راهی آلاسکا می شوند اما وقتی متوجه می شوند شهرستان در خطر است برمیگردند تا راهی برای نجات شهر پیدا کنند.

jojo rabbit

جوجو کودکی است که به حزب نازی علاقه مند است او در یک سانحه مجروح می شود و متوجه حضور یک دختر یهودی در خانه اش می شود .

Spies in disguise

این انیمیشن درباره بهترین جاسوس دنیا است که به یک کبوتر تبدیل شده است و با کمک همکارانش می خواهد دنیا را نجات دهد .

 

کمدی

New girl

درباره دختری ۲۰ ساله است و بعد از قطع رابطه با دوستش به جای جدید نقل مکان می کند در همان جا با چند نفر آشنا می شود که در نهایت دوست جسیکا خواهند شد این افراد به جسیکا کمک می کنند تا خودش را پیدا کند و به او طریقه درست زندگی کردن کار کردن و عشق ورزیدن را یاد می دهند .

Long shot

روزنامه نگاری به نام فرد فلرسکی با پرستار بچه دوران کودکی اس به نام شارلوت فیلد که حالا وزیر امورخارجه آمریکا شده است روبه رو می شود و آنها باهم قرار می گذارند تا فرد متن سخنرانی های شارلوت را بنویسد .

The office

درباره گروهی کارمند است که در شرکتی مشغول به کار هستند هریک یک از آنها عیب های منحصربه فردی دارند ولی جالب اینجاست رئیس آنهاست که بیشتر از دیگران عیب دارد.

Shazam

سرنوشتی برای بیلی بتسون ۱۴ ساله طوری رقم می خورد که به عنوان برگزیده نیرویی ابرقهرمانی به او برسد و بیلی سعی می کند با وجود سن پایینش یک ابر قهرمان واقعی شود .

خانوادگی ، درام

Hart of Dixie

درباره پزشک زنی به نام زوهارت است که در نیویورک زندگی میکند او پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه در رشته پزشکی به سرعت جا پای پدرش میگذارد  و به یک جراح قلب و سینه تبدیل میشود .

Heartland

درباره خواننده جوانی است که برای مشهور شدن و رسیدن به هدف خود از شهری کوپک به شهری بزرگ می رود و امیدوار است خود را میان خواننده های خوب جا دهد و طرفداران زیادی داشته باشد اما با حوادث و اتفاقاتی تلخ روبرو می شود و مجبور می شود به شهر خود باز گردد.

The good doctor

این فیلم درباره مرد جوانی به نام شان مورفی است او در یک شهر کوچک زندگی میکند و مبتلا به سندروم ساوانت اوتیسمی می باشد یک رزیدنت بخش اطفال است که با توجه به ناتوانی پیشرفته اش علی رغم اینکه یک رزیدنت نابغه به شمار می رود و با مهارت به درمان اطفال می پردازد او برای اینکه بتواند یک جراح کودکان شود با تلاش خود و با کمک دوستانش بر ناتوانی خویش غلبه میکند و موانع را کنار می زند .

Good witch

درباره زنی با نام کیسی نایتینگل و دخترش کریس می باشد این مادر و دختر دارای قدرت جادویی هستند .

Man the a plan

در مورد مردی است که همسرش به دلیل مشغله ی کاری او و بپه ها را در خانه تنها گذاشته و او باید از بچه ها مراقبت کند  وی حالا متوجه می شود که پدر بودن سخت تر از آنچه که فکرش را می کرد است بنابراین تصمیم می گیرد طبق برنامه ریزی های خاص پیش برود .

Downtown abbey

فیلمی تاریخی و خانوادگی است وقایع دانتون ابی در یک قصر بزرگ در یورک شر رخ می دهد و در آن داستان زندگی یک خانواده اشرفی به نام خاندان کرالی به همراه خدمتکاران شان در دوران پس از سلطنت ادوارد هفتم و در خلال سلطنت جرج پنجم و پس از آن روایت می شود .

 

 

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*