روش هایی برای چاق شدن صورت

چاق شدن صورت:صورت یکی از قسمتهای مهم بدن است که در زیبایی ما تاثیر فراوان دارد افراد زیادی هستند که به دلیل رژیم های سنگین یا استرس ها ی زیاد صورتشان لاغر شده و به همین دلیل به دنبال راه حل های  مناسب هستند.
خوردن میان وعده هایی مانند سیب زمینی یکی از روش هایی است که میتواند نتیجه ی خوبی به شما بدهد ولی اگر سیب زمینی جزو غذاهایی هست که به آن علاقه ندارید میتوانید به همرا خیارشور و سس میل کنید تا مزه ی بهتری داشته باشد این وعده ی غذایی را به مدت یک الی دو ماه باید بخورید تا نتیجه بخش باشد.(البته سیب زمینی را بهتر است به صورت آب پز شده میل کنید در این صورت تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت).
نشاسته هم یکی دیگر از خوراکی های چاق کننده برای صورت است که میتوانید دوقاشق نشاسته را در شیر گرم حل کنید و بخورید البته نشاسته را میتوانید به صورت مسقاتی هم درست کنید و میل کنید که مزه ی خیلی بهتری دارد. شیر خشک هم جزو بهترین راه حل ها می باشد که باید هر شب ۲ قاشق از آن را در نصف لیوان آب حل کنید و قبل از خواب میل کنید این کار را تا زمانی که به نتیجه ی دلخوهتان برسید باید انجام دهید. جو پرک هم از بهترین خوراکی های چاق کننده ی صورت می باشد به شرطی که مصرف آن به صورت روزانه باشد شما میتوانید مقداری جوپرک را در آب بپزید و بعد میل کنید به غیر از این میتوانید آن را داخل سوپ و عدسی بریزید که خاصیت آن چند برابر میشود. ماکارانی هم به دلیل نشاسته ی کاذبی که دارد باعث چاق شدن بدن و صورت میشود و از غذاهای سالم است؛ علاوه بر آن سالاد ماکارانی هم جزو میان وعده های سالم است که میتواند تاثیر مثبتی بر روی بدن شما بگذارد. علاوه بر موارد ذکر شده خوردن ویتامین های مکمل نظیر ویتامینE میتواند و ورزش کردن روزانه میتواند در چاق شدن صورت و بدن شما نتیجه ی مثبتی داشته باشد.به غیر از موارد ذکر شده خوردن مغزها علاوه بر این که به سلامتی بدن شما کمک میکند میتواند در چاق شدن صورت و بدن هم موثر باشد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*