ست کردن رنگ ها در دکوراسیون منزل

رنگ های که جلوه ی خاصی دارند بسیار وقت گیر است و به زمان طولانی احتیاج دارد.

شما ممکن است بدون توجه به خصوصیات هر رنگ، به هر گونه که دوست دارید و یا مایل هستید خانه هایتان را رنگ بزنید اما در نتیجه شاید برایتان جالب و لذت بخش نباشد.

 

رنگ های چون صورتی بنظر میاید جالب نباشد چرا که با نگاه کردن به این رنگ شما بیشتر ترجیح می‌دهید که استراحت کنید این جور رنگ ها ک باعث کسلی فرد می‌شود بیشتر برای اتاق خواب مناسب هست زیرا که در هنگام خستگی شما به این مکان میرویید.

رنگ های قرمز، سرخابی یا سرخ مایل به قرمز جز انرژی وارد کردن بر روی فرد تاثیر دیگری نمی ‌تواند بگذارد و بیشتر افراد به این متقاعد هستند که این رنگ ها با رنگ تیره همچون مشکی بسیار زیبا و رمانتیک هستند.

و اما رنگ آبی آسمانی یا آبی متمایل به فیروزه ای به نظر می رسد که برای اتاق خواب بسیار مناسب است زیرا که این رنگ زیبا باعث به وجود آمدن آرامش در روح و روان فرد می‌شود و همچنین حس خونسردی و آرامش را به وجود انسان میبخشدو اصولا بعد از داشتن استرس و تنش ها بهترین راه ممکن است ک آرامش را به خود برگردانند.

و همچنین می توان از رنگ های آبی و خاکستری در نمای منزل به کار برد چرا که این دو رنگ زیبایی را به همراه دارند.

رنگ طوسی در نمای منزل و همچنین دیوارها ی خانه نقش به سزایی دارد چرا که می‌ توان با مبلمان آبی آنها را ست کرد زیرا رنگ آبی با هر رنگی به راحتی ست می‌شود و به دل می نشیند.

رنگ سفید تنها رنگی که میتوان با هر گونه رنگی آن را ست کرد مثلا سفید و آبی، سفید و صورتی، سفید و بنفش، سفید و زرد و همچنین می توان رنگ سفید را در تابلوها و یا نیز دو رنگه کردن مبلمان خانه و یا ساتن پرده های خانه به کار برد.

و در آخر در نتیجه گیری کلی آن می‌توان گفت تمامی نکاتی که راجب طراحی دکوراسیون منزل گفته شد باید مورد توجه هر فرد قرار بگیرد چرا که زیبایی منزل تنها با خرید لوازم گرانبها صورت نمی‌گیرد بلکه با طراحی رنگ های مختلف، و اندازه ی درستی را در نظر گرفت تا دکوراسیونی تمیز و زیبا داشت.

دیدگاه‌ها ۰

*
*