محافظت از موهای رنگ شده

رنگ موی طولانی مدت به موهای خوش حالت بستگی دارد.
رنگ مو باعث متخلخل شدن مو می شود ، که باعث می شود رطوبت به راحتی جذب و آزاد شود. این می تواند باعث از بین رفتن مولکول های رنگ در هر زمان خیس شدن موهای شما شود.
از آرایشگر خود بخواهید فقط از رنگ موهای مرغوب و با کیفیت استفاده کند.
با درخواست از رنگ ساز مو شروع به استفاده از یک رنگ موی حرفه ای با خواص نرم کنندگی کنید که با گذشت هفته موها را حالت می دهد. رنگ مو با روغن های طبیعی به حفظ رطوبت موهای رنگ شده کمک کرده و موهای شما را براق و سالم نشان می دهد.
به یاد داشته باشید: رنگ قرمز بیشتر در معرض از دست دادن رنگ است.
رنگ موهای قرمز تمایل به سرعت کمرنگ تری دارند زیرا بزرگترین مولکول ها را دارند. اندازه مولکول نفوذ عمیق رنگ مو را برای رنگهای قرمز دشوارتر می کند ، بنابراین با سرعت بیشتری از بین می روند. بنابراین هنگام رفتن به رنگ قرمز ، حتماً از آرایشگر خود استفاده کنید که از رنگ مو استفاده کند و نتایج رنگی با کیفیت بالا را با حداقل استرس به کوتیکول مو به حداکثر برساند.
موهای درمان شده خود را به طور مکرر کمتر شامپو کنید.
برای جلوگیری از شستشوی آب رنگ پرنشاط ، پاسخ ساده است: موهای خود را کمتر بشویید . برای حفظ آن روغن های طبیعی که به حالت دادن موهای رنگ شده شما کمک می کند ، فقط دو یا سه بار در هفته و هرگز بیشتر از یک روز دیگر شامپو بزنید. این به ماندگاری رنگ شما کمک می کند و به حفظ سلامت موهای رنگ شده شما کمک می کند.
در روزهای بین روز ، از یک شامپوی خشک بدون رنگ برای موهای رنگ شده استفاده کنید.
برای کمک به تازه نگاه داشتن موهای رنگ شده ، موهای خود را برعکس کرده و شامپوی خشک را از ریشه اسپری کنید تا روغن آن خیس بخورد.
بعد از رنگ آمیزی ، ۲ روز قبل از شامپو صبر کنید
وقتی موهای خود را رنگ می کنید ، حداقل ۴۸ ساعت صبر کنید تا شامپو بزنید ، ترجیحاً بیشتر. اگر می توانید سه یا چهار روز قبل از شستن موها بروید ، حتی بهتر. این به رنگ زمان زیادی برای تنظیم می دهد.
وقتی شامپو نمی زنید ، موهای خود را زیر دوش خشک نگه دارید.
در آن روزهای تعطیل ، از کلاه دوش استفاده کنید تا موهای حاصل از رنگ آمیزی هنگام دوش خیس نشود زیرا این امر باعث کم رنگ شدن رنگ می شود. یا ، موهای خود را به صورت نان گشاد یا دم اسبی بالا بکشید تا از خیس شدن آن محافظت کند.
هنگام شامپو کردن موهای رنگ شده ، دمای آب را کم کنید
-وقتی شامپو می زنید ، به دمای آب ولرم یا خنک تر بچسبید. زالوی آب گرم بسیار سریعتر از مو رنگ می گیرد و رنگ آن را از بین می برد زیرا سطح رشته مو را باز می کند که باعث فرار مولکول های رنگ می شود.
شامپو را رها کرده و مرتباً به نرم کننده بروید ، گاه گاهی سعی کنید از نرم کننده فقط روی موهای رنگ شده استفاده کنید
اگر می توانید استفاده از نرم کننده مرطوب کننده را فقط روی موهای رنگ شده خود در نظر بگیرید. شامپو بیش از نرم کننده می تواند رنگ بیشتری از موهای شما بگیرد.
هر زمان موهای درمان شده با رنگ شامپو را حالت دهید.
هنگام شامپو ، مطمئن شوید که موهای رنگ شده خود را هر بار با نرم کننده محافظت کننده رنگ نرم می کنید. موهای نرم باعث می شود رنگ شما براق تر و یکدست تر شود. حتی اگر موهای ظریفی دارید ، نوک هایی که قدیمی ترین موهای سر شما هستند و بیشترین آسیب را دارند ، حالت دهید. از گوش خود شروع کنید و تا انتها به سمت پایین حرکت کنید.
موارد استفاده از محصول در موهای رنگ شده اهمیت دارد.
آنچه روی موهای خود می گذارید ، در ماندگاری رنگ و سلامت طولانی مدت موهای شما تفاوتی ایجاد می کند. موهای رنگ شده به توجه ویژه ای نیاز دارند ، بنابراین روی کالاهای مخصوص سالن که برای موهای رنگ شده فرموله شده سرمایه گذاری کنید. استفاده از شامپوها و نرم کننده های محافظ رنگ در موهای رنگ شده می تواند به محافظت از رنگ و درخشش ، حجم و درخشندگی آن کمک کند.
از بهترین شامپو برای موهای رنگ شده استفاده کنید
هنگام شستشوی موهای رنگ شده ، حتما از شامپوی محافظ رنگ استفاده کنید . استفاده از یک شامپوی خوب به ماندگاری رنگ شما کمک می کند و به سلامت موهای فرآوری شده شما کمک می کند.
از مصرف سولفات روی موهای رنگ شده خودداری کنید.
سولفات ها می توانند رنگ مو را از بین ببرند ، بنابراین بدنبال یک شامپوی بدون سولفات باشید . سولفات ها حاوی نمک هستند که رطوبت را از بین می برند و از بین رفتن رطوبت یکی از دلایل اصلی کم رنگ شدن رنگ است.
از شامپوهای شفاف کننده فقط قبل از رنگ آمیزی روی موهای تحت درمان با رنگ استفاده کنید
شامپوهای شفاف کننده می توانند رنگ موها را از بین ببرند زیرا حاوی مواد شوینده بالایی هستند تا به منظور پاکسازی عمیق و از بین بردن تجمع مواد آلوده کننده و آلوده کننده مو ، بنابراین از استفاده از آنها خودداری کنید .

دیدگاه‌ها ۰

*
*