محصولات آرایشی و میکروب ها

همیشه سعی کنید لوازم آرایشی خودتان را تمیز نگه دارید زیرا باعث به وجود آمدن میکروب های خطرناکی می شوئ که خیلی برای پوست شما مضر است .

تمیز کردن و تمیز کردن برس و ابزار آرایش برای سلامتی ما و سلامت محصول ما ضروری است.

از لوازمی استفاده کنید که پمپ های بدون هوا دارند .

برس های راهی سریع برای توزیع باکتری ها از یک محصول یا پالت به محصول دیگر است. سعی کنید آنها را قبل از تعویض محصولات تمیز کنید یا به جای آن از انگشتان خود (تمیز) استفاده کنید.

پاک کننده را از قلم مو بشویید تا آب آن پاک شود. اگر اسفنج است ، آب را فشار دهید و پاک کننده را دوباره اعمال کنید تا زمانی که تمام محصول شسته شود.

رطوبت اضافی را فشرده و روی سطح صاف قرار دهید و بگذارید تا خشک شود. اصلی ترین آنها رطوبت است ، بنابراین همیشه مطمئن شوید که تمام وسایل شما تمیز شده و سپس کاملاً خشک شده اند.

تمیز کردن دسته را فراموش نکنید. آن را با یک پاک کننده سطح ضد باکتری پاک کنید.

کیف لوازم آرایش خود را حداقل یک بار در ماه بشویید.

هنگام ضد عفونی رژ لب ،  توصیه می شود  که به راحتی کمی الکل اسپری کنید و سپس آن را تمیز پاک کنید

برای تمیز کردن فر مژه ، کافی است با استفاده از یک پنبه  و مقدار کمی الکل ، باقی مانده آن را پاک کرده و بگذارید تا ۲۴ ساعت قبل از استفاده مجدد ، کاملا خشک شود.

اگر به هر دلیلی نگران میکروب موجود در محصولات پودری خود هستید ، باید هر وقت خواستید آن را ضد عفونی کنید ، با احتیاط مراقبت کنید. کافی است لایه بالایی محصول را جدا کرده و سپس با الکل به آرامی اسپری کنید و اجازه دهید تا خشک شود.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*