مدل موی مناسب چهره

مدل موهای مناسب برای هر چهره
یکی از عناصری که روی زیبایی فرد تاثیر دارد و چهره را جذاب تر نشان می دهد، مو است. مو و مدل های مختلف مو بنا به چهره ی هر فردی متغیر است و باید متناسب با چهره و زاویه ی صورت فرد قرار گیرد و شکل بگیرد تا زیبایی فرد را دوچندان کند. امروزه در سالن های زیبایی افراد مختصص و ماهر با بررسی دقیق چهره و تمام زوایای آن مدل موی مناسب چهره را به فرد پیشنهاد می دهند و با توضحیات صحیح و دلایل منطقی دلیل انتخاب مدل موی مناسب چهره ی شما را توضیح می دهند. چیزی که در گذشته با امروزه می بینید کاملا متفاوت است و دیگر روش های تکراری و مدل های تکراری را یک گزینه ی مناسب برای همه نمی دانند. شکل های صورت انواع مختلفی دارند مانند صورت گرد و بیضی و کشیده و الماسی و مثلثی که باید اول نوع صورت مشخص شود تا بتوان مدل موی مناسب را انتخاب کرد.
افرادی که صورت بیضی دارند بهترین نوع چهره را دارند این افراد می توانند همه ی مدل های مو را امتحان کنند و لذت ببرند صورت این افراد نه کشیده است و نه پهن است و چانه شان گرد است و پیشانی این افراد از چانه شان پهن تر است.
افرادی که صورت گرد دارند طول و عرض صورتشان یکسان است و چانه ای گرد دارند و گونه های گوشتی دارند. این افراد بهتر است موهای بلند یا متوسط داشته باشند و موهای کوتاه را امتحان نکنند و هم چنین باید مو را دور صورت خود قرار دهند. برای این افراد مدل موی چتری و فرفری توصیه نمی گردد و بهتر است موهای خود را از کنار سر دم اسبی ببندند و یا موهای خود را مدل باب بزنند.
گروهی از افراد که چهره ی مربع شکل دارند در واقع خط فک آنها با عرض صورتشان برابر است و این افراد بهتر است موهای خود را آزاذ بگذارند و یا اینکه موهای خود را به شکل فر درشت درست کنند. این افراد با مدل موی باب بسیار جذاب می شوند و نباید موهای خود را محکم به سمت عقب ببندند چرا که مربع بودن صورتشان بیشتر دیده می شود و هم چنین نباید موهای دم اسبی را انتخاب کند.
کسانی که صورتی الماسی دارند در واقع گونه های برآمده دارند می توانند موهای خود را به سمت عقب ببندند و یا کنار سر خود جمع کنند اما موهای چتری و کوتاه و شینیون بالای سر برای این افراد توصیه نمی شود.
افرادی که صورتی کشیده دارند در واقع صورتی باریک دارند و طول صورت این افراد زیاد است. این افراد بهتر است از مدل موی چتری استفاده کنند و هم چنین می توانند از موهای حالت دار و فر درشت و کوچک استفاده کنند. افراد با صورت های کشیده نباید از مدل موی گوجه ای و یا موهای بلند استفاده کنند و هرگز جلوی موهای خود را به سمت بالا پوش ندهند.افرادی که صورتی قلبی دارند دارای پیشانی بلند و چانه ای برجسته شکل دارند. مدل موی چتری و مدل موهای کوتاه و پرحجم و دم اسبی پایین برای این افراد توصیه نمی شود و بهتر است موهای خود را چتری کتار سر کنند یا موهای متوسط حالت دار را امتحان کنند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*