مطمئن ترین برندهای لوازم آرایشی

مهم ترین نکته لوازم های آرایشی و بهداشتی ایرانی اصل بودن آنهاست و میتوانید مستقیم از نمایندگی و شرکت تولیدکننده خریداری کنید.

لوازم آرایشی ایرانی برای آب و هوای ایران ساخته شده اند و نتیجه بهتری روی پوست ما خواهند داشت و همچنین قیمت مناسب نسبت به کالاهای مشابه خارجی دارند و همچنین از اقتصاد کشور خودمان هم حمایت میکنیم.

آیا لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی خوب است ؟ سوالی که برای خیلی از خانوم ها موقع خرید وسایل آرایشی و بهداشتی ایرانی پیش می آید و پاسخ به این سوال مثبت است زیرا تولید کنندگان اقدام به تولید کالاهای با کیفیت کرده اند.

 

Cinere

درسال ۱۳۷۶ تاسیس شد و معروف ترین برند ایرانی در زمینه پوست و مو است( ضد آفتاب ، کرم های مرطوب کننده، انواع شامپو ها،…) که کیفیت مناسبی نسبت به قیمت خود دارند.

My

یکی از معروف ترین و پرفروش ترین برند آرایشی ایرانی مای است مای در زمینه های مراقب از پوست و مو ، و لوازم آرایش های متنوع ؛ محبوب است کرم پودر رژلب شامپو لاک و انواع مرطوب کننده هارا تولید میکنند و سازگاری مناسبی با پوست را دارد .

Inlay

لاک و رژلب های این برند کیفیت بسیار بالایی دارد و قابل مقایسه با برندهای خارجی است محصولات این برند لاک ، پنکک،کرم پودر ،رژگونه است در تهیه محصولات این لی از مواد با کیفیت و فاقد سرب استفاده میکنند و شما میتوانید با اطمینان از این محصولات استفاده کنید .

Callista

محصولات کالیستا در چهار دسته لوازم آرایشی ، لب ،ناخن و چشم تولید میشود که از مواد با کیفیت استفاده میکنند و مواد اولیه محصولات خود را از آمریکا و اروپا وارد ایران میکنند البته صفر تا صد تولیدات آن ها در ایران انجام میگیرد و تولید و تست میشود و بسته بندی ها رنگی و با خلاقیت بالایی دارند .

هیدرودرم

یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین برند مراقب از پوست در ایران است و در زمینه های پوست و مو ، و ناخن فعالیت دارند ؛بیش از ۳۰سال در مراقب از پوست و مو فعال هستند این محصولات شامل محصولات آرایشی پاک کن ،ضد افتاب ،شامپو است  .

Anika

برند آنیکا در زمینه های انواع عطر فعالیت دارند ولی لوازم آرایشی صورت ،رنگ مو ، محصولات مراقبت از پوست را هم تولید میکنند و قیمت پایین عطرها این برند را محبوب کرده است .

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*