نام های عجیب و غریب لوازم آرایشی

دنیای لوازم آرایش دنیایی رنگا رنگ است که وقتی بعضی از اسم هارا میشنویم نمیدانیم کاربرد آن ها چیست ما شما را با برخی از این لوازم آرایشی پرکاربرد آشنا می کنیم .

۱ : کانسیلر چیست ؟ اگر روی پوست خود لکه دارید و تیرگی زیر چشم این محصول با پوشانندگی بالا لکه و سیاهی زیر چشم شما را کاملا محو میکند که این کارا باعث داشتن آرایشی یک دست و یک رنگ داشته باشید .

۲: کوشن چیست ؟ کوشن ها کرم مایع فشرده ای هستن که جای پنکک های پودری را گرفته اند معمولا کنار کوشن ها یک پد اسفنجی هم است که باعث میشود پخش کنندگی بهتری داشته باشد .

۳: پرایمر چیست : یکی از اجزای پایه ای آرایشی است که باعث بسته شدن منافذ باز پوست شما و همچنین ساختن یه سطح صاف برای لایه های بعدی است و آرایش شما را طولانی مدت به همان شکل اول نگه میدارد .

۴:بیوتی بلندر چیست : حتما قبل از استفاده از بیوتی بلندر او را مرطوب کنید تا اندازه اسفنج به دو برابر قبلش برسد این وسیله یکی از بهترین وسیله ها برای پخش کردم کرم پودر و کانسیلر روی پوست صورت است .

۵:کانتور چیست :استفاده از کانتور به تمرین زیاد نیاز دارد با این محصول شما میتوانید به صورت خودتان شکل دلخواه را بدهید .

۶ هایلایتر چیست : از این محصول برای استخوان گونه ، استخوان داخلی کاسه چشم ، قوس بینی استفاده میکنند کاربرد این محصول برجسته کردن و براق کردن بخش های مختلف پوست است .

۷ برانزر چیست  : بیشترین کاربرد این محصول در آرایش های گرم است و مانند کانتور عمل میکند .

۸ فیکساتور چیست : برای داشتن آرایشی ماندگار و خوب از فیکاتور اسپری به عنوان آخرین لایه روی آرایش بسیار مناسب است .

 

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*