پاک کردن لاک از روی لباس

بیرون آوردن آن لکه قرمز روشن یا صورتی  از بلوز یا کاناپه اتاق نشیمن مورد علاقه شما بسیار مشکل است  اما این غیرممکن نیست.

ابتدا اجازه دهید لاک کاملا خشک شود و با یک ابزار کوچک یا ناخن خود آن را بلند کنید .

اگر پارچه مخصوصاً لطیف است و یا اینکه لاک زیادی وجود دارد ، با دقت از یک مجموعه موچین استفاده کنید تا لاک را به آرامی در امتداد لبه ها بلند کنید و مطمئن شوید پارچه پاره نمی شود.

چگونه می توان لاک را از روکش پارچه پاک کرد:

روکش مبلی نسبت به لباس کمی سخت تر است اما شما همچنان می خواهید در صورت ریختن پارچه کاناپه یا صندلی خود را به درستی رفتار کنیداز یک محلول تمیز کننده با یک قاشق غذاخوری صابون ظرف مایع و دو فنجان آب درست کنید.” “محلول روی تودوزی را با پارچه به آرامی لکه بزنید تا لکه از بین برود.

لکه های سخت تر را میتوانید با، استفاده از جوش شیرین ساده پاک کنید مقدار کمی را روی لکه بمالید و اجازه دهید حدود ۲۰-۲۵ دقیقه بماند ، سپس به آرامی با یک پارچه یا مسواک قدیمی پاک کنید.

چگونه لاک را از فرش پاک کنیم:

برای از بین بردن لکه فرش ، “مقداری الکل مالش داده و لکه را با پارچه یا گلوله های پنبه ای به آرامی پاک کنیدهمچنین می توانید مواد شوینده و مقداری آب ولرم به پارچه بمالید تا سایر لکه های باقی مانده بیشتر از بین برود از مالیدن لکه خودداری کنید زیرا ممکن است باعث رنگ شدن و از بین رفتن الیاف فرش شود.

چگونه لاک را از چرم پاک کنیم:

برای از بین بردن لکه لاک ناخن از چرم می توانید از سرکه یا مالیدن الکل استفاده کنید از استون برای چرم مضر می باشد ، خودداری کنید به یک پنبه بمالید و لکه را پاک کنید ، سپس لاک ناخن باقی مانده را پس از خشک شدن جدا کنید.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*