کرم پرایمر چیست ؟

اگر آرایشی زیبا و یکدست و بی نقص می خواهید حتما باید از پرایمر استفاده کنید  زیرا یکی از محصولات مراقبتی پوست است و به شما علاوه بر آرایشی بی نقص پوستی شفاف و شاداب را هدیه می دهد .

وظیفه پرایمر کمک کردن به لایه زیرین آرایش شماست که این کار باعث می شود شما آرایشی ثابت با بافتی یکدست داشته باشید .

حتی شما میتوانید از برخی پرایمرها به تنهایی استفاده کنید این کرم فوق العاده ظاهری زیبا و بی نقص به پوست شما می دهد .

اگر آرایشی یکدست و جذاب می خواهید که البته هرخانومی دوست دارد آرایش بی نقص و خاصی داشته باشد باید قبل از هرچیزی از پرایمر استفاده کنید و پرایمر را یکی از ضروری ترین لوازم در کیف آرایشی خود داشته باشید .

این کرم مزایاهای زیادی دارد با استفاده از پرایمر پوست شما جوان و شاداب به نظر می رسد زیرا از محصولات ضد چروک در تهیه پرایمر استفاده شده است .

قبل از زدن کرم پودر باید از پرایمر استفاده کنید  پرایمر پوست شما را آماده کرده و منافذ پوست شما را تا حدودی میبندد تا همانطور که گفتیم سطحی صاف و یکدستی برای آرایش شما به وجود بیاورد علاوه بر آن باعث می شود آرایش روی پوست شما مدت بیشتری دوام داشته باشد زیرا پرایمر یک نرم کننده است و با نرم کردن پوست صورت شما و ایجاد ظاهری مخملی ماندگاری آرایش شما را بالاتر می برد .

اگر پوست شما به دلایلی کدر و تیره شده است این محصول روشن کننده نیز است و شما حتی می توانید به تنهایی از این محصول استفاده کنید .

نکته دیگر این است که شما لازم نیست پرایمر را  روی همه جای صورت بزنید فقط کافیست روی قسمت های چرب و یا منافذ دار پوست بزنید .

در انتخاب و خرید پرایمر دقت کنید و پرایمری را خریداری کنید که در ترکیبات آن آب بیشتری وجود داشته باشد و سیلیکا کمتری زیرا اگر سیلیکا زیاد باشد باعث خشکی پوست شما می شود .

حتما بعد از زدن پرایمر ۳۰ ثانیه صبر کنید تا پرایمر صورت خشک شود  و سپس اقدام به استفاده از لوازم آرایی دیگر کنید .

 

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*