کشدن خط چشم مناسب

همانطور که در بیشتر مواد آرایشی مشاهده می شود ، گزینه های بی شماری برای انتخاب خط چشم وجود دارد. با این حال ، آنچه در مورد یک فرد مفید است ، ممکن است در مورد شخص دیگر کمتر موفقیت آمیز باشد ، بنابراین یافتن ظاهر کامل به سادگی به عنوان مثال شخص دیگری نیست. از آنجا که ظاهر خط چشم به ابعاد صورت کاربر بستگی دارد ، یافتن خط چشم مناسب برای خود می تواند یک آزمایش سخت باشد

قبل از شروع به جستجوی بهترین مارک ها ، باید لحظه ای وقت بگذارید تا بفهمید برای چه نوع ظاهری تلاش می کنیدهنگام انتخاب خط چشم باید نیت خود را در قسمت جلوی ذهن خود حفظ کنید. فقط به شکل ظاهری آن فکر نکنید ، بلکه به نظر می رسد آن سایه یا تکنیک خاص چیست.

اندازه چشمان خود را در نظر بگیرید اگر چشمان کوچکتر دارید ، می خواهید چشم خود را با سایه روشن روشن کنید و فقط از خط های تیره در گوشه های بیرونی چشم خود استفاده کنید.

شکل چشم های خود را مشخص کنید.

چشم های بادام کاملاً از آرایش هایی که شکل متمایز آنها را برجسته می کند ، طرفداری می کنند ، بنابراین در صورتی که چشم های شما متناسب با آن باشد ، آکشیدن خطوط بالا و پایین چشم توصیه می شود.

اگر چشمان شما گردتر است ، کشیدن خط چشم گربه باعث جذاب تر شدن چشم شما می شود ..

رنگ چشم خود را در نظر بگیرید.

اگر چشم های قهوه ای دارید ، انتخاب سایه روشن تر از خط چشم قهوه ای به تأکید بر سایه های روشن تر چشم کمک می کند.

چشم های آبی با خط چشم های طلایی و زنگ زده به خوبی ترکیب می شوند.

از طرف دیگر ، چشمان سبز با زنگ های قرمز به خوبی کار می کنند.

ظاهر مورد نظر خود را تجسم کنید. هنگامی که آرایش و خط چشم مناسبی دارید ، جلوی آینه سرویس بهداشتی بایستید و تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید از آن برای برجسته سازی چشمان خود استفاده کنید

چه چشمهای بزرگ داشته باشید و چه کوچک ، گشاد یا بادام شکل ، تکنیک های خاصی وجود دارد که به شکل شما علاقه مند است و سایر موارد احتمالاً نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

خط چشم سفید را امتحان کنید. خط چشم سفید جالب است زیرا باعث می شود چشمان شما بیدارتر به نظر برسند. اگرچه آنها به خودی خود پهن تر به نظر نمی رسند ، اما چشمان کوچکتر از اثر جوان سازی این روش در ظاهر شما بهره مند می شوند. یا سعی کنید یک خط نازک در بالای چشم خود بکشید ، یا آن را پشت یک سیاه لک کنید. در هر صورت ، صرف نظر از فرم چشم شما ، این یک ترفند عالی است اگر شما به دنبال ظاهری زنده تر می روید.

هنگامی کشیدن خط چشم بهتر است چشم هایتان را باز نگه دارید و سپس بکشید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*