۱۰ ایده کادو مناسب ولنتاین برای آقایان

خریدن کادو برای خانم ها به علت تنوع زیاد نسبت به آقایان کار آسان تری است انتخاب یک هدیه مناسب برای آقایان یکی است سخت ترین کارهاست .

ولنتاین به روز عشق مشهور است که یکی از روزهای مهم است و شما باید برای همسر یا عشقتان هدیه بخرید  این مناسبت هرسال در روز۱۴ فوریه برگزار می شود و در آن عاشقان به هم کادو میدهند .

۱ : دستبند : دستبند یکی از بهترین انتخاباست که شما میتوانید در کنارکادوهای دیگر به عشقتان هدیه دهید .

۲:ماشین اصلاح : این وسایل یکی از وسایل هایی است که به درد آقایان می خورد و یکی دیگر از انتخاب های جذاب برای ولنتاین است .

۳:انگشتر : برای جذابیت بیشتر این کادو میتوانید درون آن حروف اول اسم خودتان ، تاریخ آشنایی تان و یا حتی حروف اول اسم عشقتان را حک کنید و به او هدیه دهید بی شک از این هدیه زیبا خوشحال خواهند شد .

۴:ساعت مچی : ساعت مچی مدل ها با قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد ولی بهتر است ساعت مچی هوشمند خریداری کنید .

۵:کمربند : کمربند یکی از پر استفاده ترین اکسسوری های آقایان است که تنوع بالایی دارد ولی بهترین گزینه خرید کمربند چرم است .

۶:  ست اصلاح مردانه : این ست بهترین هدیه میتواند باشد کلکسیونی از محصولات شیو و اصلاح درون یک باکس زیبا بگذارید و به عشقتان هدیه دهید .

۷:تابلو نقاشی : یکی از هدایای زیبا و فوق العاده است بخصوص اگگر یک اثر نقاشی خاص باشد البته شما میتوانید از کپی آثارمطرح نقاشان معروف استفاده کنید .

۸:کوله پشتی : اگر کسی که عاشقش هستید اهل مسافرت یا کوه نوردی است کوله پشتی میتوانید یکی از بهترین هدیه برای او باشد .

۹:اسپیکر : اسپیکر ها از نظر قیمت و مدل تنوع بالایی در بازار دارند که شما باید با توجه به نیاز و سلیقه عشقتان آن را تهیه کنید .

۱۰: عطر : عطر یکی از بهترین هدیه هاست که باید با توجه به سلیقه و روحیه همسرتان خریداری کنید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*