بزرگ شدن کودکان

 

شما پلک زدید ، و کودک شما بزرگ شد. فرزند شما در مرحله جدیدی از زندگی قرار دارد و شما باید بازی خود را افزایش دهید تا نیازهای متغیر او را برآورده کند.

کلمه انتخابی بچه ها در این مرحله رشد “نه” است ، و آنها هرگز از گفتن درست آن به صورت شما خسته نخواهند شد.

این کاملاً طبیعی است- همانطور که بچه ها متوجه می شوند ترجیحات خاص خود را دارند ، یاد می گیرند که گفتن “نه” گاهی به این معنی است که آنها بیشتر از آنچه می خواهند می گیرند و از آنچه که نمی خواهند کمتر می شوند. دوباره ، طبیعی … اما آزار دهنده است.

آنها از حرکات دست استفاده می کنند

نه ، نه آن نوع (امیدواریم!). تکان دادن ، کف زدن و اشاره به اشیا را ابزاری برای برقراری ارتباط با خود بدانید. کودک نوپای شما ممکن است هنوز نتواند بگوید که کامیون زرد رنگ را در قفسه بالای صفحه می خواهند ، اما در حال یادگیری هستند که اگر به چیزی اشاره کنند ، همچنان می تواند پیام آنها را انتقال دهد.

آنها کمک شما را نمی خواهند

آنها می خواهند کفش های خودشان را بپوشند. آنها می خواهند صندلی ماشین خودشان را ببندند. آنها می خواهند لباس خودشان را انتخاب کنند و مسواک بزنند و میان وعده خودشان را به اتاق نشیمن برسانند و اصلاً کمک شما را نمی خواهندیادگیری نحوه مراقبت از خود یک مرحله مهم در رشد است.

لباس پوشیدن ، کنار گذاشتن اسباب بازی ها و تهیه نوشیدنی یا تنقلات از دیگر مواردی که ممکن است کودک نوپای شما به تنهایی شروع به انجام آن کند.

جنگ و درگیری برای قدرت عادی جدید است

وقت خواب ، ساعت خواب ، وقت حمام ، وقت صرف غذا … در واقع هر “زمانی” از روزی که کودک شما کاری انجام می دهد فرصتی برای بحث است. چرا؟

کودکان نوپا کنترل زیادی ندارند: ما به آنها می گوییم کجا برویم ، چه کاری انجام دهیم ، چه چیزی بخوریم و بپوشیم ، چه موقع بخوابیم و همه اینها در مقابل رشد خودمختاری آنها پرواز می کند.

در تلاش برای به دست آوردن حتی کمی قدرت نوجوان ، کودکان نوپا ممکن است به معنای واقعی کلمه در مورد هر چیزی و هر چیز ، هرچقدر هم ناچیز باشند ، مبارزه کنند.

تا ۱۲ ماهگی ، اکثر بچه ها در طول شب به شیردهی احتیاج ندارند. این بدان معناست که آنها ممکن است واقعاً هر شب برای یک زمان طولانی و با شکوه (در حدود ۸ تا ۱۲ ساعت) بخوابند.

کودکان نوپا نیز به یک یا دو چرت روزانه نیاز دارند.

همه  و همه چیزیک نام دارند.

مهارت های زبانی کاملاً در طول سال های کودک نوپا فوران می کند ، به طوری که اکثر کودکان ۱ ساله قبل از تولد دوم تولد خود حدود ۵۰ کلمه به واژگان خود اضافه می کنند (و از ۲۰۰ تا تقریبا ۱۰۰۰ تا ۳ سالگی !)

یکی از جالبترین چیزهایی که در سالهای کودک نو پا اتفاق می افتد تخیل فعال است. کودک نوپای شما ممکن است شروع کند.

حفظ کردن یک روش کلیدی است که کودکان نوپا یاد می گیرند  و تکرار معمولاً سریعترین مسیر حفظ است. روش های مختلفی وجود دارد که کودک نوپای شما هر روز اعداد و حروف را تمرین می کند.

آواز خواندن

شمارش اسباب بازی ها

بازی های عملی

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*