درمان قلب شکسته

کنار آمدن با از دست دادن رابطه ممکن است یکی از سخت ترین کارهایی باشد که باید انجام دهید.
ورزش کنید :
به باشگاه بروید ، برای دویدن در پارک بروید ، یا فقط با یک پیاده روی سریع بیرون بروید. فعالیت بدنی میزان سروتونین را در مغز افزایش می دهد که مانند یک ضد افسردگی طبیعی عمل می کند و روحیه شما را بهبود می بخشد. همچنین انرژی بیشتری خواهید داشت و به طور کلی احساس بهتری نسبت به خود خواهید داشت.
چیز هایی برای خندیدن پیدا کنید :
خنده واقعاً یکی از بهترین داروهای زندگی است! کمی وقت بگذارید و به فعالیتهایی بپردازید که باعث خندیدن شما می شود. فیلم هایی را که برایتان خنده دار است تماشا کنید ، برخی از میم های خنده دار را که در شبکه های اجتماعی دیده اید دوباره مرور کنید .
کارهایی انجام دهید که قبلا انجام ندادید :
پیاده روی ، گشت و گذار یا رقص را انتخاب کنید ، برای انجام کارهای جدید و هیجان انگیز کمی وقت بگذارید. از آزادی و استقلال جدید خود لذت ببرید! این زمان را برای انجام همه کارهای سرگرم کننده ای که شریک زندگی شما هرگز نخواسته و از انجام آنها با شما لذت نبرد ، اختصاص دهید.
نگاه خود را تغییر دهید :
با ایجاد مدل مو ، تغییر رنگ یا تغییر سبک ، دوباره به ظاهر خود نیرو دهید. کمد لباس خود را تمیز کرده و هر آنچه را که دیگر نمی پوشید هدیه دهید. برای خود چند لباس جدید و سرگرم کننده بخرید. یک نگاه جدید می تواند عزت نفس شما را بسیار شایسته تر تقویت کند!
لیستی از نقاط قوت خود تهیه کنید :
جدایی می تواند باعث شود واقعاً نسبت به خود احساس ناسازگاری کنید. معمولاً پس از جدایی خود را سرزنش کنید و این ممکن است به عزت نفس شما آسیب برساند. کمی وقت بگذارید و به همه خصوصیات خوبی که دارید فکر کنید. آنها را یادداشت کنید و روزانه آنها را به خود یادآوری کنید.
با دوستانتان وقت بگذرانید:
دوستانتان می توانند به شما کمک کنند ، شما را راحت کنند و اوقات خوشی را بیرون ببرید. لازم نیست کار خاصی انجام دهید. یک شب سینمایی ، رفتن به باغ وحش ، زدن ساحل یا رستوران جدید را امتحان کنید. تفریحاتی را که قبلاً با آنها داشتید به خاطر بسپارید و سعی کنید آن قسمت از زندگی خود را بازپس بگیرید.
وقتی احساس آمادگی کردید قرار ملاقات دوباره بگذارید:
پس از هر زمان که لازم دانستید ، ممکن است دوباره برای قرار ملاقات آماده باشید. شما با افراد جدید جالبی ملاقات خواهید کرد و ممکن است به شما در ادامه کار کمک کند. با این حال ، اگر از نظر احساسی آماده نیستید ، تا امروز احساس فشار نکنید! وقت بگذارید.
قطع ارتباط با آنها:
یکی از مهمترین مراحل برای عبور از جدایی شما قطع ارتباط با سابق است. با آنها تماس نگیرید ، برای آنها پیامک یا ایمیل ارسال نکنید. اگر آنها با شما تماس گرفتند ، پاسخ ندهید. اگر احساس وسوسه کردید که پاسخ دهید حتی می توانید جلوی آنها را بگیرید.
به مکان هایی که با آن فرد بودید نروید :
دیدن مکرر سابق ممکن است زخم ها را بیش اززمان لازم باز نگه دارد. سعی کنید از جاهایی که در آنها مکرر هستند خودداری کنید مسیر دیگری را برای کار یا کلاس طی کنید. این ناراحتی های کوچک به شما کمک می کند تا خیلی سریعتر بهبود پیدا کنید.
فضا را پاک سازی کنید :
هرچیزی که باعث مرور خاطرات شما میشود را دور بریزید و از جلوی چشمانتان بردارید .

دیدگاه‌ها ۰

*
*