راه حل تمیز کردن اتو

این کثیفی ها و جرم ها به پارچه می چسبند و دیگر لباس ها همانند قبلا نو و تازه نخواهند بود پس ضروری است بدانید چطور برای لباس هایتان اتو را باید تمیز نگه دارید ما شما را با چند روش ساده آشنا می کنیم که اتوی شما می تواند همان اندازه تازه و نوشوند .

برای لکه های کف اتو از ترکیب نمک و سرکه برای تمیز شدن استفاده کنید مقداری سرکه را درون یک ظرف ریخته روی شعله گاز قرار دهید هنگامی که سرکه گرم شد نکم را به آن اضافه کنید وقتی محلول به دما جوش خود رسید زیرشو خاموش کنید و بگذارید تا کمی سرد شود سپس با استفاده از یک پارچه نرم و لطیف محلول رو به صورت دورانی به کف اتو بکشید تا دوده ها و آلودگی ها از کف اتو پاک شود .

برای تمیز کردن محفظه آب اتوی بخار محلولی از آب و سرکه سفید تهیه کنید و درون آن بریزید توجه کنید مقدار سرکه و آب باید به یک نسبت باشد به مدت ۱۰ ساعت بزارید بماند و بعد روی یک پارچه که لازم ندارید اتو کنید و دکمه بخار را بزنید تا کاملا به صورت بخار خارج شود .

برای  تمیز کردن جرم کف اتو جوش شیرین و سرکه را مخلوط کنید و با دستمال بکشید کف اتو اگر کف اتو سوراخاش جرم گرفته کمی سرکه داخلش بریزید و روی دستمال بخار بزنید  تا تمامه جرم ها خارج شود .

خمیر دندان و جوش شیرین و سرکه را باهم مخلوط کنید که خمیری شکل حاصل شود اتو را روشن کنید روی حرارت متوسط تنظیم کنیدتا گرم شود  سپس با استفاده از اسفنج از خمیری که درس کرده اید بردارید و کف اتو بکشید در صورت لزوم از سرکه بیشتری استفاده کنید این کار را به مدت ۵ دقیقه انجام دهید .

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*