مکمل رنگ قهوه ای

 

پرکاربردترین رنگ در دکوراسیون داخلی منزل رنگ قهوه ایی است. رنگ قهوه ایی به تنهایی حس خستگی را به انسان منتقل می کند. در کنار رنگ های شاد فضایی شاد و دلنشین و سنتی را به وجود می آورد. رنگ قهوه ایی رنگی خنثی و گرم است که حس آرامش را به افراد منتقل می کند . رنگ قهوه ایی از ترکیب دو رنگ اصلی قرمز و سبز به دست آمده است. البته از ترکیب رنگ های نارنجی و آبی هم رنگ قهوه ایی به وجود می آید.

از این رنگ بیشتر در کوراسیون های سنتی و مدرن استفاده می شود .

ویژگی خوب این رنگ این است که با هررنگ که دلخواه شماست ست می شود .

این رنگ همیشه پر طرفدار بوده و تابع مد نیست .

 

قهوه ایی سفید

تضاد بین این دو رنگ باعث جذابیت و خاص بودن بیشتر می شود و این دو رنگ کنار هم احساس راحتی را به فرد منتقل می کند. استفاده از این ترکیب در دو سبک مدرن و کلاسیک است .

قهوه ای و قهوه ای سوخته

به کار گیری قهوه ایی روشن در کنار قهوه ایی سوخته ترکیب بسیار زیبایی است. زیرا به کار بردن رنگ هایی که در یک طیف قرار دارند جذابیت خاصی به دکوراسیون شما می دهد.

قهوه ای و زرد

اگر فکر می کنید رنگ قهوه ایی باعث می شود اتاقتان تاریک شود می توانید از رنگ زد استفاده کنید. ولی در استفاده از رنگ زرد زیاده روی نکنید فقط کافیست چند قطعه از این رنگ را در کوراسیون منزل خود استفاده کنید تا تاثیر آن را حس کنید .

قهوه ای وسبز

اگر به دنبال رنگی هستید که حس تازگی به اتاق قهوه ایی شما بدهد رنگ سبز بسیار مناسب است. سبز رنگ سردی بوده و حس تازگی را به شما منتقل می کند و قرار گرفتن این دو رنگ کنار هم فضایی جذاب را به وجود می اورد .

قهوه ایی و صورتی

رنگ قهوه ایی به دلیل تیره بودن باعث دلگیر شدن فضا می شود اما در کنار رنگ صورنی باعث می شود تا فضای اتاق شما روشن تر به نظر برسد و لطافتی زنانه به اتاق شما می دهد .

دیدگاه‌ها ۰

*
*