نحوه باز کردن سوراخ کردن گوش

استفاده از گوشواره یک روش سرگرم کننده برای دستیابی یا تغییر شکل ظاهری شماست ، اما اگر گوشواره ها را زیاد نمی پوشید ، سوراخ شدن سوراخ ها از نزدیک بهبود می یابد.

در برخی شرایط ممکن است به کمک حرفه ای نیاز باشد ، اما اگر محیط خود را عقیم کنید ، به آرامی کار کنید و برای جلوگیری از درد و عفونت مراقبت کنید ، می توانید سوراخ را دوباره در خانه باز کنید. با آماده سازی دقیق و صبر، می توانید با خیال راحت یک سوراخ گوشواره را باز کنید و دوباره شروع به پوشیدن گوشواره کنید.

پوست اطراف لاله گوش را نرم کنید

دستان خود را به مدت ۳۰ ثانیه کاملاً با آب گرم و صابون ضد باکتری بشویید تا آلودگی ، آوار یا باکتری از بین برود. بعد از اینکه دستان خود را کاملاً شستشو داده و خشک کردید ، یک جفت دستکش بپوشید. این به شما کمک می کند تا از ورود باکتری به سوراخ گوشواره جلوگیری کنید.

گوشواره های خود را با مالیدن الکل ضد عفونی کنید.مالیدن الکل یک ضد عفونی کننده قوی است و بیشتر باکتری ها ، قارچ ها و ویروس های موجود در یک سطح را از بین می برد. یک پنبه یا یک پنبه را با الکل مالش دهید و یک جفت گوشواره که دارای پست های نازک است را تمیز کنید. از این گوشواره ها برای باز کردن سوراخ گوشواره خود استفاده خواهید کرد. اطمینان حاصل کنید که سطح را کاملا تمیز کرده اید. گوشواره ها را روی یک سطح تمیز قرار دهید تا خشک شوند.

اگر آلرژی دارید ، حتماً از گوشواره نقره استرلینگ یا ضد آلرژی استفاده کنید تا از واکنش آلرژیک جلوگیری کنید.

لاله گوش خود را تمیز کنید. با استفاده از یک پنبه یا پنبه جدید لاله گوش خود را با الکل مالش دهنده تمیز کنید. قسمت جلویی و پشت گوش را حتماً تمیز کنید و به دهانه گوشواره توجه زیادی داشته باشید.

پشت لاله گوش خود را احساس کنید. ممکن است گره کوچکی را در جایی که سوراخ سوراخ وجود دارد احساس کنید. این گره از سلولهای پوستی مرده تشکیل شده است که هنگام بهبودی سوراخ سوراخ را مسدود می کند.

اگر به نظر می رسد که سوراخ کاملاً بهبود یافته است ، ممکن است لازم باشد از یک متخصص حرفه ای بخواهید تا دوباره گوش های شما سوراخ شود. به خاطر داشته باشید که زمان بهبودی هر فرد متفاوت است. شما ممکن است چندین سال بدون پوشیدن گوشواره بروید بتوانید سوراخ را در باز کنید ، یا ممکن است سوراخ شما بعد از ماه ها کاملا بسته شود.۲

با استفاده از انگشتان خود ، روان کننده را با دقت روی لاله های گوش خود بمالید. گرمای اضافی از دستان شما نیز به نرمی پوست کمک می کند.

با استفاده از انگشتان خود ، دو طرف لاله گوش خود را به آرامی خرج کنید و به آرامی در جهت مخالف بکشید. این به سوراخ گوشواره کمک می کند تا کمی باز شود.

گوشواره های ضد عفونی شده را با مواد روان کننده آغشته کنید.

مطمئن باشید که از گوشواره هایی با پایه های نازک استفاده می کنید. تیرهای گوشواره ضخیم ممکن است از طریق یک سوراخ سوراخ کننده گوش که کمی بسته شده باشد ، نتواند جای بگیرد. مجبور کردن یک تیر ضخیم به داخل سوراخ گوشواره ممکن است باعث ایجاد درد ، زخم یا خونریزی شود.

گوشواره را در سوراخ سوراخ قرار دهید. در حالی که به آینه نگاه می کنید ، گوشواره را به آرامی با یک دست از جلو وارد کنید. از دست آزاد خود برای گرفتن لاله گوش خود استفاده کنید. انگشت شست خود را به آرامی به پشت سوراخ سوراخ کننده ، جایی که گره سلول های مرده پوست قرار دارد ، فشار دهید.

گوشواره را در سوراخ سوراخ کنید. گوشواره را به آرامی در اطراف دهانه سوراخ گوشواره حرکت دهید.

اگر احساس ناراحتی یا درد دارید ، سعی کنید قبل از تلاش مجدد ، لاله گوش را با یخ چند دقیقه بی حس کنید.

اگر در طول این روند همچنان احساس درد یا ناراحتی می کنید ، باید از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید.

گوشواره را مسدود یا مجبور نکنید. این می تواند منجر به ایجاد زخم یا عفونت شود.

پس از قرار دادن مجدد گوشواره ، از عفونت جلوگیری کنید. پس از قرار دادن گوشواره ، حتماً لاله گوش خود را با آب گرم و صابون ضد باکتری بشویید تا از تحریک یا عفونت جلوگیری کند. برای جلوگیری از ورود باکتری به دهانه ، مهم است که دستان خود را از لاله گوش دور نگه دارید. برای اطمینان از پاکیزگی ناحیه تا چند روز از استفاده از محصولات مو و آرایش پودر شده خودداری کنید.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*