یک زن مستقل باش

استقلال مالی قسمت مهمی از یک زن مستقل بودن است. اولین قدم برای مدیریت موفقیت آمیز پول این است که بفهمید هر ماه چقدر هزینه می کنید حداقل دو ماه هزینه خود را پیگیری کنید تا تصور واضحی از میزان تولید خود داشته باشید.

خودت باش. یکی از م مهم ترین اصل در یک زن مستقل داشتن اعتماد به نفس در مورد آنچه که هستید.

بخشی از آن صادق بودن با خودتان است سعی نکنید آینه ای از زنان دیگر باشید.

نقاط قوت و علایق خود را مشخص کنید و بر روی آنها تمرکز کنید.

شما تنها کسی هستید که می تواند زندگی شما را واقعاً تغییر دهد تصدیق کنید که خود شما مسئول انتخاب خود هستید. وقتی فهمید که کنترل خود را در دست دارید ، اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد. این امر منجر به افزایش استقلال می شود.

بفهمید که چرا مستقل شدن برای شما بسیار مهم است. آیا می خواهید صاحب خانه خود شوید؟ وقتی به بازنشستگی می روید امنیت داشته باشید؟ اولویت های مالی خود را بنویسید. تجسم انگیزه شما به شما کمک می کند تا اشتیاق برای شروع یک رژیم مالی ثابت را پیدا کنید.

قرار گرفتن در یک رابطه وابسته به رمز ، می تواند توانایی شما در استقلال را بسیار کاهش دهد تمام روابط خود را ارزیابی کنید (شخصی ، عاشقانه ، شغلی) و اطمینان حاصل کنید که در هر رابطه ای یک بخشش وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که نیازهای شما در هر یک از روابط شما برآورده می شود.

بفهمید چه چیزهایی را می توانید کنترل کنید و نمی توانید کنترل کنید هنگامی که این مورد را پذیرفتید ، می توانید به مواردی که می توانید در هر شرایطی تغییر دهید تمرکز کنید. تمرکز روی مواردی که نمی توانید کنترل کنید می تواند احساس اضطراب و پریشانی در شما ایجاد کند.

فقط غذا بخور رفتن به رستوران توسط خودتان می تواند ترسناک باشد اما ممکن است دریابید که بسیار لذت بخش است. شما باید بدون اینکه نگران اشتهای فرد دیگری باشید ، زمان و مکان را انتخاب کنید. اگر می ترسید حوصله تان سر نرود ، یک کتاب یا مجله با خود ببرید.

سعی کنید بیشتر وقت خود را اختصاص دهید و برخی از کارهایی را که دوست دارید انجام دهید ، حتی اگر شریک زندگی شما علاقه ای به آن کارها نداشته باشد. این به شما این امکان را می دهد که در رابطه با استقلال و زمان مشترک با یکدیگر تعادل برقرار کنید.

برای اینکه واقعاً از نظر مالی مستقل باشید ، باید کمی تحقیق و برنامه ریزی کنید. درباره فرصت های سرمایه گذاری و پس انداز اطلاعات کسب کنید. اگر احساس می کنید به شما کمک می کند ، از یک برنامه ریز یا مشاور مالی حرفه ای کمک بگیرید.

یک نگرش مثبت به شما کمک می کند تا به عنوان یک زن با اعتماد به نفس با دیگران روبرو شوید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*