۸ ماسک برای سفید شدن پوست

اگر دوست دارید پوستی سفید و شفافی داشته باشید با چند ماسک خانگی میتوانید پوستی زیبا و سفید داشته باشید .

۱ :سفیدآب :سفیدآب بهترین و طبیعی ترین لایه بردار است با پاکسازی و لایه برداری سلول های مرده از روی پوست باعث می شود پوست به اصطلاح نفس بکشد .

۲ : یک فنجان آب را جوشانده و سپس دو قاشق چاییخوری چای سبز اضافه کنید و پس از خنک شدن به مدت ۱۰ دقیقه بگذارید روی پوستتان بماند و سپس با آب سرد بشویید .

۳: سه قاشق آرد نخودچی و یک قاشق زرد چوبه باهم مخلوط میکنیم و سپس شیر به همراه کمی آبلیمو به این ترکیب اضافه کنید و روی پوستتان بزنید پس از خشک شدن بشویید .

۴: یک فنجان ماست و سه قاشق غذاخوری جو دوسر ،سه قاشق غذا خوری آبلیمو باهم مخلوط و به مدت ۴ ساعت در یخچال بگذارید و بعد آبلیمو را اضافه کنید و روی صورا بمالید پس از خشک شدن بشویید.

۵: دو قاشق گلاب با دوقاشق ژل آلوئه ورا مخلوط . ۱۰ دقیقه روی پوست خود قرار دهید و سپس با آب سرد بشویید .

۶:دوقاشق زردچوبه و یک قاشق آرد برنج +دو قاشق ماست را باهم مخلوط کنید و بعد از ۱۵ دقیقه بشویید این ماسک را در هفتهیک الی دوبار استفاده کنید .

۷:یک قاشق غذاخوری آب سیب زمینی و یک قاشق غذاخوری شیر را مخلوط کنید و آهسته به مدت۳تا ۴ دقیقه روی پوست خود ماساژ دهید و سپس بشویید .

۸: سه عدد بادام را پودر کرده داخل دو الی سه قاشق شیر بریزید شب قبل از خواب روی صورت تان بمالید و بعد از ۱۵ دقیقه با آب ولرم بشویید .

دیدگاه‌ها ۰

*
*